Analityka internetowa – PIXELS

Analityka internetowa


Wpływ na wymierne rezultaty w biznesie ma to z jakich źródeł korzystamy oraz to jakie dane zasilają te źródła. Podobnie sytuacja przedstawia się dla działalności online. Dlatego tak ważna jest analityka internetowa, która opiera się na zbieraniu i interpretowaniu danych. Danych, które dotyczą zachowań użytkowników na stronach internetowych. Następnie mając takie dane, możemy poszukiwać i wdrażać rozwiązania optymalizacyjne, których głównym celem powinno być zwiększenie współczynnika konwersji.

Korzystając z analityki webowej będziemy w stanie lepiej zrozumieć Klientów, ich pochodzenie demograficzne, to jakie treści przeglądali oraz jak zachowywali się przeglądając naszą stronę internetową. Takie parametry jak: sesje, liczba odsłon, współczynniki odrzuceń pozwolą nam lepiej określić trend ruchu w witrynie. Następnie na tej podstawie będziemy w stanie przeprowadzić skuteczne kampanie.

Pracujemy na najbardziej popularnym narzędziu jakim jest Google Analytics, który daje możliwość przeprowadzenia różnego rodzaju pomiaru danych. Mając takie dane dzielimy się z Klientem cyklicznymi raportami.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close