Wizualizacje 3D biżuterii
Czasem jeden perfekcyjnie wykonany obraz znaczy więcej niż 1000 słów. Zgodnie z tym założeniem warto rozważyć możliwość zlecenia wizualizacji 3D biżuterii, aby pokazać najnowsze projekty w sposób, który w pewnością przykuje uwagę potencjalnych odbiorców, zaintryguje ich, a nawet niejednokrotnie skłoni za zakupu.
Wizualizacje produktów – jak stworzyć idealny projekt biżuterii?
Opracowanie wizualizacji 3D produktów umożliwia kompletną prezentację obiektów i co ważne – daje możliwość pokazania nawet najdrobniejszych detali. Dlatego właśnie trójwymiarowe wizualizacje znakomicie spełniają swoje zadanie podczas przygotowywania projektów biżuterii: obrączek, pierścionków, bransoletek czy naszyjników.
Jeśli masz pomysł na stworzenie kolekcji biżuterii, ale nie jesteś pewny czy spodoba się Twoim potencjalnym klientom, zawsze warto najpierw przygotować projekt 3D i sprawdzić czy jest zainteresowanie. Wystarczy zlecić przygotowanie wizualizacji 3D konkretnego produktu – biżuterii lub całej kolekcji zanim stworzysz go w realnej postaci. Wizualizacje trójwymiarowe to niezwykle prosty i skuteczny sposób na zweryfikowanie tego, czy nasz projekt trafił w gust klientów. Pozwala zaoszczędzić sporo cennego czasu, dzięki czemu
Nowoczesne wizualizacje 3D dają możliwość przedstawienia produktów w atrakcyjnej scenerii oraz w odpowiednim kontekście. Pozwalają bowiem stworzyć dowolny entourage, który w zależności od wymagań klienta, może być zarówno fotorealistyczny, jak i fantastyczny. Dzięki scenografii stworzonej fotorealistycznie każdy produkt zostanie efektownie wyeksponowany. Wizualizacje 3D biżuterii opracowywane przez firmę Pixels obejmują m.in.:
- Wizualizacja 3D produktu i przygotowanie aranżacji w dowolnej scenografii
- Wizualizacja 360 stopni
- packshoty.
Istotnym elementem wizualizacji są tzw. packshoty. Warto zwrócić uwagę na fakt, że są to fotografie produktowe, czyli zdjęcia produktów pokazane na jednolitym, zwykle białym tle. Doskonała jakość zdjęcia przyciągnie uwagę większości osób, co w konsekwencji przekłada się na komercyjny sukces. Podstawą wykonania idealnego packshotu jest optymalne oświetlenie. Dzięki odpowiedniej ekspozycji produktu możemy pokazać jego rzeczywisty kolor, kształt oraz idealnie odwzorować fakturę.
Jakie są największe korzyści wizualizacji 3D?
Wizualizacja produktów to nowoczesny sposób przekazu reklamowego wykorzystywany powszechnie w internecie oraz w katalogach produktowych. Warto poznać najważniejsze zalety wizualizacji 3D. Dzięki nim możesz pokazać swoje produkty w nowoczesny sposób, a ponad to lepiej i szybciej rozwijać swój biznes, wyróżnić się na tle konkurencji i w efekcie odnieść sukces na rynku.
Oto największe atuty wizualizacji 3D:
- idealna forma przekazu dostosowana do wirtualnej rzeczywistości
- ulepsza i poprawia komunikację wizualną
- w prosty sposób pokazuje koncepcje oraz różne opcje i warianty projektu
- zapewnia staranne i precyzyjne renderowanie
- umożliwia pokazanie detali produktu – również w zbliżeniu
- pozwala na efektowne prezentacje produktu w dowolnej scenerii
- fotorealistyczne wizualizacje produktów we wnętrzach oraz w plenerze
- brak dodatkowych kosztów wynikających z aranżacji wnętrza lub wykorzystania pleneru do zdjęć
- łatwo dostępna forma przekazu oraz sugestywna forma reklamy