Analityka internetowa – PIXELS

Analityka internetowa


Wpływ na wymierne rezultaty w biznesie ma to z jakich źródeł korzystamy oraz to jakie dane zasilają te źródła. Podobnie sytuacja przedstawia się dla działalności online. Dlatego tak ważna jest analityka internetowa, która opiera się na zbieraniu i interpretowaniu danych. Danych, które dotyczą zachowań użytkowników na stronach internetowych. Następnie mając takie dane, możemy poszukiwać i wdrażać rozwiązania optymalizacyjne, których głównym celem powinno być zwiększenie współczynnika konwersji.

Korzystając z analityki webowej będziemy w stanie lepiej zrozumieć Klientów, ich pochodzenie demograficzne, to jakie treści przeglądali oraz jak zachowywali się przeglądając naszą stronę internetową. Takie parametry jak: sesje, liczba odsłon, współczynniki odrzuceń pozwolą nam lepiej określić trend ruchu w witrynie. Następnie na tej podstawie będziemy w stanie przeprowadzić skuteczne kampanie.

Pracujemy na najbardziej popularnym narzędziu jakim jest Google Analytics, który daje możliwość przeprowadzenia różnego rodzaju pomiaru danych. Mając takie dane dzielimy się z Klientem cyklicznymi raportami.